Veckan som gått

Dagarna har rusat förbi med än det ena än det andra.
Williams ena knä svullnade helt oförklarigt upp och blev dubbelt så stort mot det andra. Väntade ett par dagar utan att något hände och vi fick till slut åka till doktorn. Det skulle visst vara något slags virus däri trodde dom. Eller rättare sagt hoppades dom, vi skulle iallafall ge han ipren och avvakta över helgen. Nu har det gått ner iallafall.
I helgen har jag jobbat och sen bara dragit runt här hemma utan att få något vettigt gjort alls. Eller jo jag städade bort julen idag.
William har haft en kompis här nästan hela dagen och Amanda har haft lite egentid med mormor och morfar.
Så mycket mer händer det inte för mig.... mest ingenting eller jobb.
jaja nu låter jag bara sur och  bitter.
Go kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0