Tisdag

Idag känns det som om det har varit full rulle hela dagen, fast jag knappt haft någon ork alls. Lämnade först Wille på skolan och sen var jag med Amanda en stund på dagis. Hon skickade hem mig direkt när bästisen Freja kom. ;)
Väl hemma städade jag undan på undervåningen, dammsög och pysslade lite och åt lunch. Sen var det dax att kila iväg och hämta hem busungarna. Fortsatte sen att sortera lite tvätt och stryka. Efter mellis kilade vi ut till lekparken där vi träffade Sofie och Vincent.
Kvällen har bara innehållit sånt där vanligt som att laga mat, diska, natta barn, förbereda inför imorrn och sitta vid datorn. Nu överväger jag att kila i säng för jag mår verkligen inte bra.
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0