Zombiehelg

Jag vet inte varför men jag har varit konstant trött hela helgen. Visserligen sov jag knappt någe natten mellan onsdagen och torsdagen men det borde jag ju ha återhämtat sen dess med tanke på att jag har fått två sovmorgnar.
Igår fick vi åka in till vårdcentralen med Amanda igen, då hon bara blev sämre hela tiden. Så nu får hon pencillin.
Imorse hade William och Tuva film mys här och åt popcorn. Dom hade gjort sig fina för varandra och var så söta så. Ett tag satt dom och matade varandra med popcorn, ;)  Gullungar!
På eftermiddagen fick vi besök av Leah och Milo (och deras föräldrar såklart). Kul och ses, det är ju inte så ofta.
Imorrn är jag ledig, skönt!
Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0