Träning

Det går verkligen upp och ner med min träning just nu men viktigast av allt är att jag tar tag i den hela tiden iallafall. Visserligen vore det ju bättre att det var mer regelbundet men en dag så... ;)
Den här veckan har det iallafall blivit träning i Tisdags, fredags och idag.
Målet är 4 ggr i veckan så jag får lägga i en växel till nästa vecka.
Fast att jag fick sovmorgon till halvtio i morse så är jag super trött nu. Får se om jag släpar mig i säng lite skapligt, är dålig på det.
Gokväll!

Kommentarer
Postat av: Mipi

mmm min träning/månad kan jag räkna på en hand nu för tiden... Kroppen mår INTE bra av det.. måste sätta fast så jag kommer igång igen... Men som du säger det viktigaste e att du tar tag i det hela tiden =) Hejja dig!!

2011-06-06 @ 23:09:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0