Öroninflammation

Vaknade vid halv tre i natt av att Amanda var jätte ledsen. Hon sa att hon hade ont i öra och i halsen. Vi bestämde lite snabbt att det var bättre att jag tog natten och stannade hemma med henne från dagis dagen efter eftersom att jag endå bara jobbade mellan 8.20-10.40. Så jag och Amanda bäddade ner oss i soffan och satte på Askungen 2.
Lyckades slumra till några korta gånger när Amanda somnade för att hon var så utmattad men vaknade varje gång hon började gny över örat.
fick en läkar tid kvart över elva och det visade sig att hon hade öroninflammation och att körtlarna i halsen var väldigt svullna.
Åkte hem och somnade på soffan efter lunch, sov kanske en halv timme medans Wille kollade på film. Amanda sov oxå och lyckades sova tre timmar. Då hade det redan värkt hål i trumhinnan så den värsta värken var väl över då.
Hela dagen har jag gått runt som i en dimma och jag hoppas verkligen att hon får sova hela natten för det behöver jag.
Gokväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0