Härligt med ledig dag

Idag har jag och barnen varit lediga. Så vi hade en lugn morgon innan vi gjorde oss iordning och åkte hem till mina föräldrar. Då var det fortfarande ganska fint väder, även om det blåste endel.
Under dagen där så fikade vi och käkade lunch där. Och barnen härjade runt som bara dom kan. :) Vi var även en sväng till min farmor och farfar och hälsade på.
Insåg efter ett par timmar där att det hade snöat så mycket så jag vågade mig inte på att köra hem, skulle ha kört fast på en gång.
Så vi fick snällt vara kvar tills Patrik slutade jobba och kom och hämtade oss ;)
Eftermiddagen spenderade vi med att mysa här hemma, skotta snö (vi och vi, Patrik och Amanda skottade, jag och Wille va inne) ;)
Go´kväll alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0