Lite off

Har så lite energi alltjämnt, orkar knappt med någonting. Vet inte varför jag är så trött alltjämnt. Vet bara att jag är sjukt less på att aldrig ha ork. Det började någongång i Augusti och blir bara värre hela tiden.
Ska till läkaren om en vecka och kolla om dom kan hitta något.  Måste komma ur det här på något vis, hemmet håller på o förfalla, jag orkar inte hitta på en massa roligheter med barnen längre och överlever knappt en hel dag på jobbet längre.
Ursäkta att jag gnäller men det är fasiken det enda jag orkar göra nu för tiden....

Kommentarer
Postat av: Mipi

Men du gums... så känner jag det oxå, okej, inte i flera månader som du... Hoppas verkligen att du kommer ur det och att du kan få ett svar på det hela, det gör allt så mycket enklare.. Vem vet, du kanske bar behöver lite vår osh ljus å sol å knoppar i träden, marken mm

Kramis Mia

2011-02-07 @ 23:47:29
Postat av: sandra

Hoppas att du känner dig bättre när solen och våren kommer.

Om du vill komma hemifrån är du välkommen till mig, jag ska ha Blingo/Meandi klädpartaj den 26e klockan 11.

2011-02-10 @ 17:55:35
URL: http://monstermorsans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0