snor, host, halsont, feber, osv osv

Tycker hösten är en enda lång sjukdom, för barnen, speciellt Amanda. Men även för mig det här året, snorar, hostar, kliar i halsen var och varnannan dag. Och orken är aldrig på topp. Dessutom så blir träningen lidande, varje gång man kommer igång, kommer över den där jobbiga tröskeln och faktist  tycker att det är kul och skönt att träna... då börjar det direkt att svida i halsen och snoret att rinna. Så typiskt!
Just nu är det Amanda som är sjuk, lite feber, hostar, helt täppt i näsan och så förkylningsastman som gör det jobbigt för henne att andas. Inte mycket att göra... bara vänta ut.
Egentligen borde man ju hinna fixa och dona här hemma om dagarna när man vabbar men mest blir det ingenting alls gjort. Så typiskt mig.
Men nu har jag ialllafall fått för mig att jag vill baka....något......nångång ;)
Får se om jag tar tag i det i dagarna eller om jag skjuter upp det till framtiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0