Jul veckan

Japp då var det alltså julvecka, fattar inte vart all tid tar vägen. Dagarna och veckorna bara rusar förbi. I natt vaknade Amanda flera gånger av att ögonen klibbat ihop med guckelimuck. Ögoninflammation alltså. Dessutom for William upp en sväng och när Patrik frågade vad han gjorde så höll han för munnen och sprang mot badrummet. Min första tanke var magsjuka, men det var bara hans lösa tand som hade lossnat och Wille hade vaknat av att han hade något på tungan. ;) Vi lämnade Wille på skolan och sen åkte jag och Amanda hem och tog det lungt, kollade på tv och jag var så trött så jag somnade på soffan. Vaknade av att Amanda satt och lekte. Under dagen har jag pysslat lite här hemma och försökt ta tag i städningen som vi inte hann med igår, men det gick segt. ;) Imorrn är jag ledig och har tusen saker att göra, kommer säkert att ha det mesta kvar att göra imorgonkväll. Sån är jag. Så får man grejja som in i h*****e natten innan julafton haha. Gokväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0