Jag har inte glömt

bara inte orkat. Pratar om att blogga ;) Julveckan bestod mest av att jobba, hela dagen lång. Sen efter jobbet så skulle det städas, bakas, tvättas, lagas mat, slå in paket osv osv. Så det var inte så intressant att skriva om. Julaftonen var toppen! Vi gick upp och öppnade lite julklappar och sen var det frukost. Sen gjorde vi oss iordning och städade undan lite här hemma. Blev lite småstressigt för halv ett kom alla hit och klockan ett kom tomten på besök. Patriks arbetskamrat var tomte och han gjorde det toppen bra, Wille som andra år misstänkt att det varit någe lurt med tomten misstänkte ingenting. Kunde inte bli bättre! Sen var det mat och en liten titt på kalle innan vi fortsatte öppna paket. Barnen fick massvis med grejjer, det var kläder, pengar, lego, barbies, my little pony, dockhus, ritstaffli, playmobil, målarböcker, osv osv. Kommer inte ihåg allt. Jag fick en sån där grejj som man ställer sin bärbara dator på, en ny vinterjacka och halsband och armband. Efter det så åt vi efterrätt och sen härjade barnen tills dom var så trötta att det bara var att stoppa dem i säng. När alla gått hem så myste jag och Patrik ner oss i soffan. =) Igår så var vi hos Tuva på litet kalas. Sen åkte vi iväg till nästa kalas, min farfar som fyllde 70 år. Idag har vi varit ute och lekt med Sofie och Vincent. Vi har även varit i Nyköping och bytt två hero factory askar som William fått dubbelt av, han hade sån tur att båda dom askarna blev lika mycket som den dyraste av robotarna så han tog en sån. Han var mycket lycklig över det! ;) Sen åkte vi hem till mina päron och hälsade på och käkade pizza där. Nu blir det soffhäng och lite pyssel inför veckan för nu ska det jobbas igen! Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0