Gårdagen

William vaknade klockan fyra igår och kom inte till ro sen. Kände mig lagom mör när det sen var dax att gå upp. Sen var det bara att sätta fart, Wille började i skolan 8.20 cyklade sen hem och sorterade tvätt och började tvätta. Hann även plocka i och ur. diskmaskinen. Sen cykla iväg med Amanda till hennes nya dagis och ha möte och rundvandring där kl 9.00. Hon tyckte det verkade bra, särskilt när hon såg att dom hade rosa lera att leka med. ;) cyklade sen hem och hängde tvätt och plockade lite innan det var dax att hämta William 11.20. Efter det var det lunch, mer tvätt och en liten stund vila på soffan innan vi åkte och lämnade Amanda hos barnvakten och vi åkte på utvecklingssamtal med William. Det gick jätte bra, Han ligger bra till i allt, vissa uppgifter var det bara han som hade klarat och det man ska kunna när man går ut förskoleklass fixar han redan. Han var så stolt när Han visade upp allt Han gjort och vi är väldigt stolta över honom såklart. Det hade vi varit även om Han inte kommit så långt i skola oxå. Efter mötet fick vi skynda oss iväg och hämta Amanda och sen byta om i turbofart för då skulle jag ha pt träff med Annamaria. Vi tog det ganska lungt eftersom jag är lite halvrisig. Men vi pratade massor och hon är bäst på att få en motiverad. När jag kom hem var det bara att ta tag i det sista, tvätta, hänga tvätt, laga mat, lägga barn, duscha, stryka, packa inför lucian på dagis osv. Det var min lediga dag. Tur man har ettjobb att gå till ibland ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0