Dagen

I Nyköping tittade vi på när tomten firade sig ner från taket, Amanda tyckte det var lite läskigt, men sen kastade tomten små godispåsar så då var det inte så läskigt längre ;) Sen var vi en sväng till mina föräldrar där vi planerade julen, eller började iallafall. På eftermiddagen har Leo och Tuva varit här och lekt med barnen. Hade egentligen tänkt försöka få lite gjort här hemma oxå på eftermiddagen men energin tog slut så det blev inte mycket gjort. Men så kan det va. =) Imorrn blir det fullt upp, är ledig men tror knappast att jag kommer känna mig ledig. 8.20 började Wille skolan. 9.00 möte på Amandas nya dagis 11.20 hämta Wille 15.30 Utvecklingssamtal på Williams skola 16.45 Träning med Pt:n. Däremellan tänkte jag försöka hinna städa lite, tvätta och stryka. Måste försöka få allt det gjort för resten av veckan jobbar jag 8-18.20 förrutom Lördag då jag slutar 14.20 och Söndag som jag är ledig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0