Vad är det som händer?

I Onsdags vaknade Amanda med feber. Hade feber hela dagen. PÅ torsdagen var hon feberfri men fick vara hemma endå, vi kör med en feberfri dag hemma innan dagis.
I fredags var jag lite krasslig när jag vaknade på morgonen men gick till jobbet endå. Fick gå hem vid två för då var jag jätte dålig. Sen när Patrik kom hem med barnen från dagis så visade det sig att Amanda hade 39.9 graders feber.
På Lördagen hade jag feber hela dagen men båda barnen och Patrik var friska.
På söndagen var jag feber fri men lite sliten, men då hade Wille fått feber.
Idag har Wille feber, jag mår relativt bra (lite hostig och snorig bara) men Amanda har ont överallt och är jätte gnällig, dock ingen feber.
Blig spännande å se vem som är frisk och vem som är sjuk imorgon för här verkar febern hoppa hej vilt mellan oss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0