Äntligen en liten helg!

Vad har hänt sen sist.
I Onsdags jobbade jag mellan 7.00-18.30 och sen studsade (släpade) jag och mamma oss till gymmet och tränade. Det gick riktigt bra, vi träffade en tjej som jobbar där och vi bad om lite tips. Det slutade med att hon nästan tog livet av oss. ;)
I Torsdags så jobbade jag mellan 8.20 och 10.40. Sen var vi hemma och busade jag och barnen. På eftermiddagen åkte vi in till Nyköping och köpte nya skor till mig.
Igår jobbade jag mellan 08.20-18.30 sen var det bara mys här hemma som gällde.
Idag har jag jobbat mellan 08.10-14.30. Sen var vi och fikade hemma hos mamma, firade hennes födelsedag i förskott. På kvällen kilade vi iväg till gymmet och körde på där. Det gick bra men segt. Kändes som om man kämpade i motvind. Men körde iallafall slut på några muskelgrupper.
Imorrn hoppas jag att vi tar oss ut i svampskogen hela familjen. Och så har vi visning på vårat radhus oxå. Förhoppningen är även att vi ska hinna städa lite och packa lite.
Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0