Uppdatering

Sitter och slöar i soffan, har ont i huvudet, halsen svider, hostar, osv osv. Sammanfattning = Sjuk! =/
Så himla typiskt, vi som behöver packa, renovera och dona med så himla mycket. Skit oxå.
Men vi har iallafall kommit lite längre än när jag skrev sist. Vi har målat Amandas rum första varvet och en vägg är även målad sin andra gång. Sen tog färgen slut, typiskt nog. Willes rum har vi målat tre väggar en gång. Fjärde väggen måste vi göra lite mer pyssel med innan vi kan måla den. Hoppas kunna ta tag i det så snart som möjligt.
Sen har vi köpt tapeterna till sovrummet oxå, kommer bli jätte fint.
Vi har packat ungefär tre kartonger sen sist, så jag kan lova att det är en heeel del kvar. *suck*
Ska försöka ta mig i kragen idag när jag går hemma och kanske packa en kartong till eller två. Måste sätta fart.
Vi skulle behöva köpa en ny säng och garderober oxå innan vi flyttar in. Hur ska vi hinna allt?
Jaja nu har jag lovat att spela spel med Wille en gång och sen kanske jag orkar packa en kartong eller nått.
Ha en bra dag alla! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0