Svårt att släppa taget.

Idag jobbade jag först och vid 14 var det städbesiktning. Det gick sådär va en del små saker här och där som vi missat. Inte så konstigt kanske eftersom att det var typ kolsvart dom två sista timmarna som vi städade. Men som tur va så var paret som skulle flytta in efter oss så sugna på att flytta in så dom skulle fixa städningen själva. Tack tack säger vi =)
Vi åkte bil hem och så hade jag såklart cykeln kvar vid gamla radhuset. Så jag knallade dit för att hämtade den. Och när jag var där så fick jag sån där typisk Sofie ångest. Jag fixar inte tanken med att nu kommer jag aldrig bo där mer. Det är så med ALLT, gamla soffan ville jag spara på något sätt för att jag inte kan slänga (som tur är finns Patrik och hindrar mig). Men jag har så sjukt svårt att släppa taget om saker, har typ känslomässiga band med allt. Jag kan inte ens släppa taget om saker som är sämre än det som jag skaffar nytt, det här radhuset är mycket finare, större och bättre på alla sätt och vis jämfört med det andra. Och för att fortsätta tjata om soffan, så är den nya mysigare, snyggare och bättre än den gamla. Men endå smyger sig ångesten på när jag inser att jag måste kasta bort nått....... även om det är trasigt och inte ens går att använda.......Vill spara!
Ja jag vet, jag är störd.
Dessutom är jag skittrött så nu ska jag duscha och sen ska jag sova.
Godnatt

Kommentarer
Postat av: Laila♥

skönt att du trivs=)

2010-10-29 @ 11:56:26
URL: http://lailaaziz.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej, kan inte du va jättegullig och rösta på min outfit? det är sista dagen man kan rösta. Skulle göra min kväll!!!



http://www.ellos.se/?startpage=3976&id=492&lang=SE&action=confirm

2010-10-29 @ 20:00:38
URL: http://fckingcrazy.blogg.se/
Postat av: H a i d i s -

GODNATT! :D

2010-10-29 @ 23:52:05
URL: http://haidis.se
Postat av: Ullis

Haha det här med grejerna som du inte kastar låter preciiiiiiis som jag! ;) Men det börjar bli lite fullt här hemma bara :/

Kram!

2010-11-07 @ 23:02:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0