*suck*

jag tror det här har utvecklats till min gnäll blogg.
Men nu måste jag gnälla lite till, Amanda är genomförkyld, jätte hängig och världens ögoninflammation. Wille har feber och gnällde nu ikväll över att han hade ont i örat. Han till och med drack thé för att bli frisk som han sa. Han som inte gillar thé, lilla gubben.
Själv har jag ont i huvudet, halsen svider och jag känner mig febrig. Så jäkla typiskt, känns som om allt går emot oss just nu.
Förrutom att gnälla så har jag (med hjälp av mamma) tapetserat klart sovrummet. Det blev jätte bra. Första gången jag tapetserar liksom ;)
Idag har jag varit på tema möte på jobbet, käkade sen lunch på kina innan jag kilade hem och fortsatte packa. Sen var det komet och nu när vi kommet hem har vi nattat barn och sen packat vidare.
Borde väl packa lite till nu innan jag somnar.
Ingen som vill offra sig och packa typ tusen kartonger åt oss? ;)



Får se om internet funkar här imorrn eller om det är flyttat då. Det märks.
Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0