Shoppat loss

Idag jobbade jag mellan 8.29-10.40. Sen åkte vi hem och åt lunch och så släpade jag med båda barnen till Nyköping.
Skulle hitta lite kläder till barnen för det känns som om dom har växt ur alla kläder som dom har.
Hittade 4 par byxor och två tröjjor till William. 4 par byxor och 5 tröjjor till Amanda. Sen fick dom välja varsin liten leksak för att dom skött sig så duktigt när vi kollade på kläder. Så fikade vi tillsammans oxå innan Patrik kom. Då åkte vi vidare till nästa ställe där vi köpte stövlar, handskar overall, jacka + byxor till William och overall, mössa och vantar till Amanda. Tur det är lön snart för det här blev en dyr dag ;) Men som man säger, det drabbar ingen fattig. hehe
Jag är trött som en gnu så nu ska jag slöa vidare en stund innan det blir sängen för min del. Somnade i Willes säng efter att jag läst för honom. Mys ;) När Patrik kom och väckte mig så säger Wille "Pappa, det gör inget att mamma sover här om hon är trött" Gullunge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0