Min modiga prins

Var på bvc med Wille idag. Han hade fem års kontroll. Han fixade såklart alla uppgifterna galant. Sen när han skulle ta sprutan (vaccination) så trodde jag såklart att han ville sitta i mitt knä som vi alltid gjort. MEN nu sa han vänligt men bestämt att "Nej mamma, jag behöver inte sitta i knät, det här fixar jag själv". Och det gjorde han såklart. Inga tårar, ingenting. *stolt mamma*
Svårt att fatta att han blivit så stor. Det här var sista bvc besöket (om han håller sig frisk) för honom. Sen börjar ju han skolan om ett år. Våran stora kille. Vart tar tiden vägen?
Annars idag har vi hunnit med att gå igenom det brutala utbudet av lekparker runtomkring. Välskötta, inspirerande, kreativa är ord som inte kan användas om dom här lekparkerna. Snarare trista, snåla och skabbiga. Menmen vi fick ju lite friskluft iallafall.
Imorrn ska jag hoppa in och jobba extra och direkt efter det är det dax att städa klart gamla radhuset. Jag har hittills hunnit med att tvätta alla fönster, torka ur alla skåp och garderober, och städa klart båda badrummen. Så resten borde gå fort. Får man hoppas.
Det var väl allt för den här gången! 
Bye

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Hittar ni ingen bra lekpark, utbudet är tyvärr inte det bästa:( tack för de vänliga orden i min blogg:)

2010-10-28 @ 08:00:22
URL: http://nattisbubbla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0