host, host, host

usch så jag mår.... det är faktist lite synd om mig endå.
Idag har jag mest slappat och bara försökt hålla ställningarna här hemma med barnen. Tvättat lite, bakat chokladbollar med Wille, och sen det jobbigaste, Bankmöte med hög feber. Trodde aldrig jag skulle hålla mig vaken. Men det gick!
Imorgon kommer barnen vara på dagis så då får jag ligga hemma och ta igen mig ordentligt. Så skönt! Fast alltjämnt när jag är hemma utan dem så saknar jag dem hela tiden, och när dom är hemma och lever rövare brukar jag drömma om lite egentid. Så dum man är! ;)
Patrik är ju en riktig hårding, först jobbar han hela dagen i spöregn, sen bankmöte, handlar åt oss och så åker han iväg och målar i nya huset. Kom hem för en liten stund sen och ska börja jobba imorgon klockan fem. Allt detta gör han när jag ligger hemma och är sjukling. Min hjälte!
Nu blir det sängen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0