Helt slut

I morse när jag vaknade kändes det som om att jag var så gott som frisk igen.
Vi drog iväg och införskaffade lite prylar som behövdes för att fortsätta att renovera + två garderober. Sen hem och åt och efter att Amanda hade vilat så åkte vi till nya stället och gjorde klart i barnens rum. Willes rum är helt klart nu och i Amandas rum ska det bara upp wallies. Men jag funderar på att ev. vänta med det tills vi fått in möblerna. Vi får se. Sen satte Patrik fart med att slipa väggarna i vårat sovrum och jag började att skruva ihop ena garderoben. Tyvärr hade vi inte så jätte mycket belysning så det var enormt svårt att få ihop den. Nästan klar blev jag iallafall, för när Patrik slipat klart var klockan 20.00 och det var verkligen dax att åka hem.
Nu värker det i huvudet, näsan och bröstkorgen igen så jag har antagligen ansträngt mig alldeles för mycket egentligen. Men det är ju mindre än en vecka kvar så det är bara att bita ihop.
Borde väl gå och sova nu..... antar jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0