fryser

usch vad kallt det är, brukar det vara det redan i mitten av Oktober? Kanske har förträngt det.
Sitter just nu i soffan och myser med Wille, han har fått hyra film ikväll.  Vi är endå lediga imorgon, eller vi är typ lediga i en hel vecka nu. Så nu ska jag/ vi fokusera bara på flytten och allt runt omkring det.
Onsdag: Så  ska jag tapetsera klart sovrummet med hjälp av mamma. Och gärna hinna packa massvis.
Torsdag: Utbildning på jobbet mellan 9-12 och komet klockan fyra. Utöver det så packa gärnet.
Fredag: Städa nya stället, bankmöte klockan ett, och ev börja flytta över lite grejjer. Måste även skruva ihop barnens garderober.
Lördag: flytta!
Så nu vet ni vad vi kommer att pyssla med närmaste dagarna.
Go´kväll!

Kommentarer
Postat av: Karin

spännande med flytten, men förstår stressen med allt ni har att göra.. men tänk hur härligt det kommer vara sen, när ni fått i ordning allt och kan njuta i ERAT radhus! :)

2010-10-13 @ 09:49:13
URL: http://orcinusorca.blogg.se/
Postat av: Sandra

Aha så ni ska flytta in på min gata!

Träffar på Patrik när han dundrar in på mitt jobb :)

Snubblade in här nu!

Kul med lite mera barn i mina barns ålder!

Vi gick komet förra året, hjälpte oss mycket då..

Får läsa ikapp lite i din blogg när jag har tid, blev lite nyfiken nu ju!

Välkomna hit!!

2010-10-14 @ 17:11:48
URL: http://monstermorsans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0