det känns segt

att må så här...
usch vad jag klagar, men det får man väll när man är sjuk?
Idag är barnen på dagis och Patrik jobbar så jag kan ligga här och vara sjuk och tycka synd om mig själv, och klaga lite på internet. ;)
Har även samlat ihop gardiner och lite kuddar och sånt som jag vill tvätta innan jag packar ner det. Alltid någe! ;)
Nu börjar jag faktist sakna familjen men det tar ett tag till innen dom kommer hem, fast dom har ju roligare nu än här hemma med mig, iallafall barnen. ;)
Sitter och funderar på om jag skulle orka packa lite... bara lite. Kanske en kartong... eller bara en halv. Får se, har så enormt viktiga saker att kika på här på internet just nu ;)
Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0