Ååh neeeej

Jag har drabbats av slösjuka. Jag har inte lust eller ork till någonting. Lägg till ett enooooormt dåligt samvete för att Patrik gick upp klockan sex för att börja renovera i nya lägenheten.
Jag sov till åtta, åt mysfrulle i soffan med Wille för Amanda sov som en stock. Sen har jag packat två och en halv kartong och en sopsäck. Har inte ens gjort iordning oss. Bläää!  Ju mer jag tänker på att jag borde sätta fart, desto mindre energi får jag. Jag är så less på den här flytten nu..... jag vill bara att allt ska vara klart. Och det lär det ju inte bli om jag inte sätter fart snart.
Jaja ska iallafall försöka göra oss iordning för dagen iallafall och kanske kanske få lite inspiration till att packa mer....*suck*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0