Magsjuka

I Tisdags åkte jag till jobbet som vanligt. Men på lunchen ringer Patrik och berättar att dagis ringt och sagt att William antagligen var magsjuk. Så det var bara o åka hem igen. Wille hann bara precis innanför dörren innan det bröt ut på riktigt så att säga. Så Wille och jag spenderade dagen på en madrass framför film och brevid en hink. Stackarn! På eftermiddagen kom Amanda hem, kvällen höll vi oss lugna och sen nattades barnen. Patrik började då känna sig risig så han gick o la sig. På natten blev det hans tur att få magsjuka.
I onsdags så höll jag ångan uppe här hemma för att absolut inte känna efter om jag var på G att bli sjuk. ;) Tvättade allt jag kunde hitta, bädda rent alla sängar, dammsög och tvätta alla golv osv osv. ;) Fick iallafall för mig att jag skulle till komet men hann bara in och sätta mig på en stol så kände jag att pulsen steg, magvärken blev värre och jag fick panik. Rusade ut därifrån och ringde med gråten i halsen till Patrik som fick komma och hämta mig. Väl hemma slockna jag på soffan och sov i nästan två timmar.
Idag har jag jobbat hela dagen, magen svider och vill inte alls vara med.... Mari på jobbet tror att jag har magkatarr, jag vet inte ens vad det är.
Jaja menmen tråkiga nyheter är att en degus har farit till degushimlen ikväll. Rip.
Nu soffslapp. Jag ÄLSKAR den nya soffan. Bästa köpet ever..... efter huset såklart. ;)
Bye 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0