deprimerad

Är inne i en låg period just nu... kanske för att de är mycket otrevligheter runt omkring just nu. Blaskväder, sjukdomar, trotsiga barn, vän som talat illa om en osv osv.... Kul jul liksom, kanske inte konstigt att det är svårt att hoppa av lycka just nu.
Igår kom Amanda hem från dagis och halva ansiktet är sönderrivet, det är andra gången nu + att en gång kom hon hem med världens största blåtira och bula för att nån annan tjej där spöar på henne då och då. Visst jag vet att Amanda inte är någon ängel själv, men kan inte personalen hålla koll så hon slipper bli alldeles sönder riven, tänk om dom får tag i ögonen eller så..... *suckar*
Äsch jag skriver inge mer för jag vet att det bara blir gnäll idag och det är ändå inge kul att läsa om. Kände mig tvingad att skriva något nu när jag såg att mina besökare har blivit så många fler (Ni andra kanske inte tycker att det är så många men för mig som brukar ha 3-4 unika besökare om dagen förr så blir jag helt chockad nu när jag ser statistiken). Vilka är ni som följer bloggen egenligen? Har ett snitt på ca 13 unika besökare om dagen så lite nyfiken blir jag ju. ;)
Nu ska jag nog lägga mig på soffan och tycka lite synd om mig själv.
Godnatt

Kommentarer
Postat av: Anneli

Jag är en självklar besökare! :)

2010-11-11 @ 09:13:08
URL: http://frystejp.blogg.se/
Postat av: Linda

Jag läser oxå din blogg :)

Tråkigt att du är deprimerad och att ni har så mycket tråkigheter omkring er. Hoppas det snart vänder.

Kramar

2010-11-11 @ 19:17:18
Postat av: Nathalie

Jag är här och läser:) tykcer det är trevligt att läsa om en familj som har det precis som vi, upp och ner, hit och dit, kärlek, glädje, deppigt, roligt tråkigt.



Trist med vännen och deppigheten, Det kan bara bli bättre, du vet ju hur jag hade det häromdagen och dina orde kände så värmande:) mer än du säkert anar.



Stor kram och hälsa familjen.

Kom gärna förbi på en fika en eftermiddag om ni känner för det:)

2010-11-11 @ 21:29:44
URL: http://nattisbubbla.blogg.se/
Postat av: Sandra

Jag tittar in någon gång i veckan. Jag gillar att läsa bloggar och det är kul att se vad andra familjer i veckan Oxelösund hittar på.

2010-11-12 @ 16:32:00
URL: http://monstermorsans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0