1:a advent

och jag har inte pyntat ett skit än.  Jag är alldeles för trött, och idag är jag väl lite extra trött för igår var jag på personalfest. Riktigt trevligt! :)
Vi har iallafall varit ute och lekt i snön två vändor, varav sista gången i en pulka backe.
Nu borde jag plocka fram allt för imorgon och sen krypa ner i sängen. Jag blir ju inte piggare av att sitta här iallafall. ;) Men känner jag mig själv rätt så är jag alldeles för rastlös för att ens kunna somna innan typ tolv. Och när jag väl somnat är det bara att hålla tummarna för att jag får sova hela natten utan att barnen väcker oss, och om dom sover så får vi hålla tummarna för att jag inte ska vakna femtioelva gånger av mig själv och ha svårt att somna om under natten. Borde det inte vara enklare att sova hela natten om man är så skittrött som jag är...?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0