suckar

Precis som vi trodde hade Amanda fått för liten dos pencilin, 6ml istället för 10ml 2ggr om dagen. Men endå kändes det inte som om att hon blev helt frisk efter den rätta dosen heller. Hon brukar ha en temp runt 36,5 och har legat runt 37,5 hela tiden. Hon fick i alla fall prova att gå till dagis på onsdagen och det funkade fint. Men igår fick hon feber (över 38) en stund på dagen fast det sänktes till 37,5 igen på kvällen.
Idag har hon 38 grader igen och jag känner mig helt slut på alla dessa sjukdomar. Jag vet ärligt talat inte vad vi ska ta oss till. Har försökt nå bvc men som alltid så är dom på semester eller är tjänstlediga. Jag blir galen. Har i alla fall ringt vårdcentralen och hoppas att dom hör av sig sen. Fast det verkar ju inte finns någon med läkarutbildning där i alla fall. Eller så slarvar dom så jävligt att dom missar sjukdomar eller ger fel medicinering. Men en sak ska jag kräva om vi får komma dit idag, INTE Gunilla. Hon varken kan sitt jobb eller lyssnar på andra när dom säger att hon gjort fel. Hon låter hellre barn va sjuk i tre dagar extra i onödan.
Äsch ska inte skriva blogg nu känner jag..... är bara deprimerad och tråkig.

Kommentarer
Postat av: Brorsa nummer äldre än den yngsta.

Det är bra syrran, på dem bara.

(föreställ dig att jag hetsar dig som en kamphund)



Det är DIN dotter som DU känner bäst!

2010-05-17 @ 06:50:05
URL: http://hotlikechili.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0