regn, regn, regn

Idag har det regnat precis hela dagen. Det har varit grått, mörkt och trist. En bra grej var iallafall att det var uppehåll just när vi cyklade till dagis.
När Patrik hämtade barnen på dagis visade det sig att Amanda varit jätte trött och gnällig hela dagen och att hon inte velat äta något under dagen. När jag kom hem tog vi febern på henne och det visade sig att hon hade 38 graders feber. Hoppas på att det bara var lite feber för att hon var så trött, men det märks imorgon. Hon har även fått en röd prick på kinden som dagis personalen trodde var vattkoppor, men det hade hon ju förra året, så det borde det ju inte vara. Man kan väl bara ha det en gång väl?
Förut somnade jag på soffan, så himla skönt. Sen väckte Patrik mig och frågade om jag inte skulle träna idag. Mindre skön känsla. Men nu är det gjort och det känns himla bra. Allt trassel med Amandas sjukdomar har gjort att jag inte orkat träna någe alls sen januari. Ja några gånger hit eller dit men jag har inte orkat hålla uppe ångan speciellt länge. Vi har sån grym sömnbrist här hemma nu  så jag undrar hur vi någonsin ska kunna gottgöra den. Det känns så himla hopplöst. Jag vet att jag är lyckligt lottad som har Patrik som går upp långt mycket mer än mig om nätterna, men även om han gått upp vaknar ju jag endå. Jag hoppas vi snart hittar en lösning på våra problem.
Jag är trött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0