jogging

Jobbade till halv sju idag, Patrik slutade i samma veva så vi hämtade barnen tillsammans. Dom hade ätit middag på dagis så det var bara att duscha av dem och pussa dem godnatt när vi kom hem.
När dom somnat kom Viktor hit och satt barnvakt medans jag och Patrik skulle göra ett försök att komma ut och motionera. Närmare bestämt jogga. Patrik har ju tusen gånger bättre kondis än mig så han snarare motionerade mig. ;) Vi åkte iallafall iväg till Jogersö och tog 2,5km spåret. Var osäker på om jag ens skulle ta mig runt krypandes efter en hel dag på jobbet. Men jodå jag till och med joggade ganska mycket (för att vara mig) så 23 minuter senare stapplade jag i "mål" högröd i ansiktet och lät som värsta astmatikern. Men runt kom jag! =) Nu hoppas jag att vi kan lura till oss barnvakt lite regelbundet så vi kommer iväg och göra så här mer.
Nu lagas det middag här och sen blir det dusch innan jag förmodligen kommer slockna i soffan.
Wille kom hem från dagis och berättade att han ätit kakbullar på dagis. I egentligen var det kroppkakor han menade. Inte lätt ;)
Godkväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0