Ikea

Idag åkte jag och Patrik till Ikea. Barnen fick stanna hemma, deras farmor och farfar var här och passade dem. Skönt för Wille som ju har gått och blivit sjuk. Så ni kan säkert gissa vem som inte kan jobba imorgon.

Men iallafall på Ikea så shoppade vi loss, vi har bestämt oss för att göra iordning Williams rum så han får det fint där inne. Och jag klarade nästan våran planerade budget. =)
Jag har börjat skruva ihop grejjerna men eftersom att jag endå blir hemma imorgon så kan jag fortsätta då. Hoppas bli klar så vi kan ställa iordning rummet imorgon. Sen är det lite mer små pyssel som ska fixas, beställa några Wallies och köpa färg och måla om ett par sänglådor. Sen måste vi hitta en bra lampa till hans rum oxå. Det kommer bli jätte fint, hoppas jag. ;) Och framför allt hoppas jag att Wille kommer att tycka det.
Nej om man skulle ta och skruva lite mer hyllor nu. I Love Ikea! =)

Ska försöka lägga upp bilder sen på Willes stylade rum. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0