Semester

Jahopps. Första semesterdagen avklarad. Vaknade halv tre i natt och kunde inte somna om förrens strax innan sex. Min kropp verkar inte vilja ha semester. ;)
Annars idag har vi varit nere på stan, varit hos mamma och hälsat på och småpysslat här hemma. Var även ner till kustbostäder för att säga upp vårat radhus men det gick inte, det fick jag komma tillbaka imorgon o göra.
Vi ska nämligen flytta till ett annat radhus 15:e oktober. Ska bli så roligt. Det som känns lite småmotigt är att den här flytten MÅSTE vi verkligen ta tag i rensning av alla våra tillhörigheter. Vi har en miljard saker. Men nu ska det bort!
Vi har redan börjat lite i förrådet här inne. Bland annat så  håller vi på och sorterar ut lite barnkläder, har mängder! Nån som vill ha? ;)
Nu sitter jag och överväger om jag ska gå ut och gå en sväng eller om jag ska träna en stund på crosstrainern. Inget känns lockande..

Kommentarer
Postat av: Karin

Kul med nya radhuset, men förstår att rensandet känns tungt, vet hur det är ;) Vi flyttade ju till 35 kvm mindre, o trots rensande får vi inte plats med allt, suck..



Är intresserad av pojkkläder :) flickkläder ät nog ingen idé vår "lilla" tjej är ju äldre än Amanda och säkerligen större i kroppen med.. hihi..



Hoppas du hinner njuta av semestern och ladda batterierna!

Kram!

2010-07-26 @ 22:34:19
URL: http://nathnan.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0