rastlös

fortfarande inte riktigt vant kroppen vid att vara ledig. Känner mig rastlös  och fast att vi har två tusen grejjer att ta tag i så får jag ingenting gjort. Men snacka om I-lands problem va? ;)
Igår lekte vi ute på förmiddagen och sen cyklade vi ner till Sailor och käkade lunch med: mamma, pappa, Viktor, Lena, Ove, Ulla, Egon och en fabror till som jag tror hette Ove han med. Gott som tusan och riktigt trevligt.
På eftermiddagen så försökte jag mest tämja en trött och arg AManda medans Wille var ute och lekte.
På kvällen skulle jag egentligen gått ut och gå men jag fick sån ruskig magknip så jag la mig på soffan och kikade på några avsnitt lost istället.
Just nu sitter vi i soffan framför playhousedisney och käkar frulle. Får se vad som händer under dagen. Det enda som är planerat hittills är att gå ner till kustbostäder och lämna in lappen om uppsägning.
Borde väl städa lite här hemma och ta tag i rensningen av förrådet som vi påbörjade i söndags. Vi får väl se om jag tar mig i kragen eller inte ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0