Äntligen

har vi lyckats säga upp kontraktet på kustbostäder. Snålaste öppettiderna jag varit med om. Men jag fick lämna in uppsägningen i receptionen iallafall så nu är det avklarat. Ska bara ringa och boka en första besiktning oxå. Men det fixar jag efter helgen. Ska bli spännande och se hur mycket vi måste fixa här innan det här stället är godkänt.  Det mesta ska ju göras om om något år så man får väl hoppas att vi slipper göra någe alls.
Hoppas det ösregnar hela dagen imorgon så jag kanske tar mig i kragen och får något gjort här hemma. Antagligen kommer jag få fullt upp med att hålla barnen sysselsatta här hemma då, så då får jag inget gjort endå. Vilket dilemma. ;)
Nu ska jag sova! Håll tummarna för att jag lyckas sova lite i natt!
Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0