Produktiv

Idag har vi fått en massa gjort, utan att det känts speciellt jobbigt.
Började med att åka till dagis och lämnade in schema där, har ju inte hunnit fixa sådant i veckan. Sen åkte vi hem till mina föräldrar där vi målade luckorna till Willes sänglådor. Sen har vi hunnit med o storhandla, storstäda köket, städat ur kylen, rensat igenom fem kökslådor så några kunde överlåtas till ungarnas målarböcker, pussel, lera osv. Sen planterade jag och Wille körsbärstomater, busktomater och lavendel. Hann även med o vika in massor med ren tvätt medans barnen badade. Och hör (läs) och häpnas men äntligen, äntligen har jag bytt bort julgardinerna. Jag VET det är verkligen sent gjort men så fort jag tänkt ta tag i det så har jag eller barn blivit sjuka osv. Men nu är det fixat och det känns underbart skönt o slippa ha det tyngande haha!!
Hoppas kunna få lite gjort imorgon med, det behövs verkligen!
Amanda är ju så söt med sina uttryck. Oso har ju tratt eftersom att han sytt i svansen. Men imellanåt tar vi bort den så han får vara utan den när vi har koll så han inte biter på bandaget. Idag fick Amanda syn på honom utan tratt och började bekymrat leta efter Osos mössa. ;) Gullunge! =)
Nu tror jag att det är dax för en kopp té.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0