Pappa

Idag fyller Henrik och Pappa år. Så dagen i ära åkte vi och hälsade på pappa. Hela familjen + mamma. Vi fikade, gick tipspromenad, var i barnataljén där barnen målade teckningar, målade träfigurer, gjorde halsband och armband. Vi hade helt enkelt jätte trevligt. Tiden bara susade förbi.
När vi kom hem, kliade det i fingrarna på mig så jag rev ut Amandas rum och började möblera lite med de nya möblerna. Blev super bra, jag är grymt nöjd. Det är ju inte ens halv färdigt men grunden är lagd. Nu ska bara skåp och hyllor hängas upp, lådor, gardintyg, lite mer kuddar och tyg till dem, gardinstång och wallies införskaffas. Säkert en hel del till som jag kommer på sen. ;)
Nu slappar vi i soffan. Det förtjänar vi efter den här helgen. Det har varit fullt upp.
Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0