Lördag

Idag skulle jag ju egentligen ha jobbat, hela dagen har kännts lite som om jag skolkade från jobbet. Men jag hade ju bara bytt ;)
Tog mig ner på stan med Wille och fick honom klippt, blåfärg i håret blev det oxå. Han har fått för sig att om man har blått hår så blir man lika cool som den där blå ledaren i transformers.  ;) Vi hann även med en sväng in på ica o handlade och sen en sväng in på spargrisen.
Efter lunch åkte vi och firade lille Vincent som hade 1 års kalas. Trevligt=)
Sen åkte vi direkt till mamma för pappa är hemma i helgen. Barnen fick målar saker och godis som man bygger halsband med.
Kvällen här hemma har varit lugn, suttit ett bra tag och hjälpt Patrik med jobb som han släpat hem. Kul lördagskväll va? Inte mycket.
Kommer inte på om det har hänt så mycket mer idag faktist. Fast det får väl räcka. ;)
Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0