Ledig dag

Idag har jag varit ledig. Barnen och jag hade mysfrukost i soffan och sen pysslade jag lite här hemma. Efter lunch kilade vi ner till jobbet och fikade med mamma. Kilade till cykel affären för att kika på en cykel till William. Sen gick vi till lekparken och väntade på Patrik. Sen åkte vi in till Nyköping och där hittade vi en cykel som Wille blev förtjust i. En svart med döskallar på. ;) Väl hemma så provcyklade han, bland annat åkte vi ner på stan och visade för mormor. Är man stolt så är man. ;)
Nu ikväll har jag pysslat lite med katternas  nya mat, hade tänkt byta bort torrfodret till barf. BARF är en förkortning för Biologiskt Anpassad Rå Föda. Vilket är så nära kattens naturliga mat som möjligt. Vi var ju inne på samma linje med hundarna oxå. Bara att det inte finns något foder till katter som är helt färdigblandat så man får blanda det själv. Var enklare än jag trodde och dom har fått en liten liten provportion, som dom kastade i sig. =)
Nu blir det slapp i soffan.
Just ja måste ju skryta lite oxå, gick igenom garderoben lite hastigt förrut för att se om jag kanske kanske kunde ha något av alla kläder där som jag varit för tjock för. Och gissa vad som händer, 4 par byxor passade. Härligt! Verkligen över förväntan. =))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0