Jag är kvar!

Lugn bara lugn jag har inte försvunnit än. ;)
Det är bara det att jag har jobbat varenda dag så det har inte funnits sådär jätte mycket att skriva om. Vi har hållit oss friska än så länge. Hurra! =)
Idag har vi varit på Ikea! Ska börja göra om Amandas rum nu, eller göra om och göra om. Göra ett rum, hennes är ju bara en säng och två lektält i princip. Men nu har vi i allafall införskaffat lite möbler och pryls. Tyvärr hade halva Sverige bestämt sig för att shoppa på Ikea idag och ett par dagar innan så alla prylar fanns inte som jag hade tänkt mig. Så det betyder att jag "tyvärr" ( ;) ) måste åkte en vända till, till Ikea. hehe!
Och som alla som känner mig vet, älskar jag att skruva ikea möbler så det första jag gjorde när vi kom hem var att skruva ihop det som kunde skruvas ihop. Dvs två bokhyllor, ett bord, två stolar och två skåp. Nu ska jag bara flirta hej vilt med Patrik så han hjälper mig att hänga upp grejjerna i hennes rum. Aja jag kan lägga upp bilder på rummet när det blir färdigt, och på Willes med såklart men det är fortfarande lite små detaljer kvar att fixa, bland annat fick jag hem Wallies som jag hade beställt som ska upp lite här och var i hans rum.
Nu ska jag blippa runt lite en stund innan det är dax att krypa ner i sängen.
Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0