Hej igen

Nu har det visst gått lite över en vecka sen jag skrev sist. Jag har varit så fruktansvärt trött, en del kvällar har jag gått och lagt mig nångång mellan åtta och nio och sovit som en stock men endå inte känt mig utvilad.
Minns inte om det har hänt någe speciellt faktist.
Idag har jag iallafall varit ledig, det började bra med att Wille vaknade klockan 6, *suckar* Bara att pallra sig upp. Sen hade vi mysmorgon här hemma, vid halv tio kilade vi till bibblan och lånade böcker och fikade.
När vi kom hem käkade vi lunch och sen rensade jag lite skåp i köket och skafferiet. Blev så fint så. =)
Nu ska jag slappa i soffan och sen måste jag duscha och förbereda inför morgondagen. För då är det jobb igen.
Gokväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0