Gaah

Det onda i halsen vill verkligen inte ge med sig. Och inte huvudvärken heller... utöver det känns det som att bihålorna håller på att explodera. Men förrutom all den här värken så känner jag mig inte sjuk. Konstigt va?
Idag har jag inte varit lika produktiv som igår men jag har iallafall rensat i pappershögen på köksbordet, målat ett lager till på lådfrontarna till Willes rum, rensat vant och möss korgar i hallen och rensat ur garderoben i hallen.
Var nere på stan en sväng oxå.
Sen har det inte blivit så mycket mer än att jag o Wille spelat lite mario kart. Han älskar o spela det spelet och har blivit grymt duktig på det.
Nu ska jag duscha och sen blir det nya Wallanderfilmen innan det är dax att krypa i säng. Imorrn ska jag jobba är det tänkt, är ju närmare två veckor sen jag jobbade sist.
Bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0