Fullt upp

Bara för att man går hemma med sjukling så behöver det inte betyda att man är sysslolös. Nej jag har plockat, tvättat och donat hela dagen.
Upptäckte efter en stund att Amanda krypit upp i stora barnvagnen och lagt sig med napp, snutt och gosepippi. Så jag klädde på barnen utekläder och gick på promenad. Amanda låg o sov/halvlurade hela vägen och William trampade gärnet på cykeln. Blev en långpromenad på över en timme.
Vi tog en liten sväng på eftermiddagen oxå, då åkte vi förbi Lena och visade upp cykeln och Viktor kom och kikade på den oxå.
Amandas feber ligger ganska lågt idag, det har pendlat mellan 37,8-38,2 fram och tillbaka. Jag vet att det inte är jätte mycket feber men jag kan erkänna att jag är lite hönsigare nu när vi haft så struligt med alla sjukdomar så hon får vara hemma från dagis imorgon med.
Menmen jaja bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0