Första arbetsdagen avklarad

på jag vet inte hur länge. Men det hade funkat bra på dagis med medicinerna och båda tyckte att det var super kul att vara tillbaka på dagis igen. Dom var helt slut när jag hämtade dem på dagis 14.30.
Här hemma har vi dammat, skurat badkaret, vattnat blommor, dammsugit och tvättat golv. Och nu är jag oxå helt slut om jag ska vara ärlig.
Jag o Wille har haft livliga diskussioner idag, t.ex om det finns riktiga vulkaner här i stan. Han har nämligen sett kol högarna i hamnen och dom kan ju ryka lite ibland. Jag försökte förklara vad det var för något men envis som en åsna är han ibland (undrar vem han ärvt det ifrån) ;).  Han gav sig iallafall inte, fast att vi var där och kollade och att både mormor och Patrik berättade att det var kolhögar. För honom var och är det vulkaner. ;)
Nu ska jag slappa i soffan och lär säkert somna. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0