Kantareller

I morse bestämde vi oss för att åka ut i skogen och leta kantareller igen. Travade på där ute mellan 10.30-14.15 med ett litet stopp för fika rast såklart. 10 liter hittade vi.
Innan vi åkte hem stannade vi till vid skavsta så Wille fick se när ett flygplan startade. Det tycker han är jätte spännande.
När vi kom hem duschade vi av oss, Patrik och mamma åkte och handlade medans jag badade barnen och sorterade tvätt.
Städade undan lite på nedervåningen och sen var det bara att rensa svamp. Jösses vad tråkigt det är!
Sen åt vi pasta med svamp, bacon och skink sås. Mycket gott =)
Så var det dax att städa undan efter det och skicka barnen i säng. Tvätta och packa iordning för dagis imorgon och för Patriks jobb.
Jag är helt slut nu och ska snart ta mina sista krafter till att hänga tvätt, torka håret och stupa i säng. =)

Kommentarer
Postat av: >Henke<

Ny blogg. Tack för senast syrran.

Det var skitkul att träffas. Det var ju ett

tag sen. Kul att du skriver om det =)

2009-09-19 @ 21:51:27
URL: http://pressplay.webblogg.se/
Postat av: H

OBS föregående inlägg var helt baserat på ironi.

(Jag vet av erfarenhet att just ironi inte brukar

funka speciellt bra på internet.)

2009-09-19 @ 21:52:21
URL: http://pressplay.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0