Jobb Jobb Jobb

Japp det är jobb hela veckan lång, visserligen slutade jag runt elva både måndag och tisdag men resten av veckan kör jag stägning.
I Måndags var jag jätte modig, är så fruktansvärt stolt över mig själv. Vill inte gå in på det närmare.... inte än iallafall.
I morse var jag dessutom duktig och gick ut och gick vid sex i en halv timme.... i ösregnet. Men jag hade bestämt mig, nu hoppas jag att jag orkar hålla liv i den vanan (kanske inte räknas som en vana efter en gång?!) Håll tummarna för att jag inte ska bli sämre i hälarna nu!
Är så grymt, grymt trött om dagarna nu, fattar inte vad det är med mig. Orkar knappt hålla mig vaken på jobbet stundtals. Hoppas att det går över snart.
Nu ska jag kolla på film.


Min trogna följeslagare i mer än 12 år, hakar på alla mina tokiga ideer om att knalla i spöregn innan tuppen ens vaknat. Han som älskar att ligga och dra sig på morgonen!


Kommentarer
Postat av: Linda

Tack för kommentaren i min blogg. Det värmer att höra att jag inte är konstig, att fler känner som jag :)

Kramar

2009-09-04 @ 13:27:46
URL: http://nallis76.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0