Hej Hej!

Det har varit full rulle de senaste dagarna.
I Måndags lämnade jag barnen på dagis, gick och jobbade och sen hämtade barnen igen. Det var bara att lägga dem på en gång och sen laga middag till mig och Patrik. (barnen åt middag på dagis alltså)
Samma visa igår.
Idag sov jag och barnen länge, ända till halv åtta. Sen gick vi upp och satt i soffan och hade mysfrukost länge. Under förmiddagen passade jag på att röjja undan lite här och sen var det dax för lunch. Kokt torsk med äggsås och potatis, barnen älskade det!
Sen fick Amanda sova en stund och då duschade jag, ringde lite samtal och sen pusslade jag och William en stund.
På eftermiddagen gick vi ner på stan och fixade lite ärenden, köpte en present från barnen till mamma bland annat.
Sen var vi ute och lekte innan det var dax att gå in och laga middag.
Efter middagen badade barnen medans jag vek tvätt och sen fick dom gå och lägga sig. Mamma kom förbi och passade barnen så jag kunde gå en sväng med Peppen utan barnen.
Sen har jag skurat toaletterna och plockat undan lite till.
Nyss körde jag 30 minuter på crosstrainern och när jag endå skriver om träning kan jag ju tipsa alla mina läsare om att jag kommit igång med min träningsblogg igen... efter alla dessa försök. Men jaja trixiie.bloggie.se är adressen iallafall.
Nu måste jag duscha och sen är det dax att sova.
Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0