En kul grej!

Jag har sett att det är ungefär 10 personer som läser den här bloggen dagligen (alltså unika besökare) ibland fler och ibland händer det att det är färre. Det skulle vara kul om ni kunde lägga in en kommentar här så man fick se vilka det är! =) Ni behöver inte skriva någon lång kommentar bara ett litet erkännande ;) Hoppas ni vågar!


Annars så har jag jobbat lite idag och sen spenderat dagen med barnen. När Amanda skulle sova middag skulle jag o Wille kolla på film, båda somnade. ;)
Sen har vi varit ute och lekt hela eftermiddagen.

Ikväll kom Patrik hem, vi har myst i soffan hela kvällen och kikat på rysare. Nu kommer jag inte kunna sova.

Ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0