Det var ett tag sen

Förra veckan så åkte Patrik bort på jobb på måndag morgonen, så måndag - onsdag handlade mest om jobb och umgås med barnen för min del. På torsdagen så kom Henrik, Lina och Leah hit och hälsade på, hela förmiddagen lekte barnen här och vid lunch gick vi hem till mamma. Där var pappa och hälsade på så vi käkade lunch hela familjen tillsammans. Så roligt!  Sen umgicks vi hela eftermiddagen och när jag och barnen kom hem på kvällen så kom Patrik hem tillslut. Va så mysigt o äntligen få hem honom.
I fredags så jobbade jag till elva, sen minns jag inte vad jag gjorde resten av dagen.
I Lördags så träffade jag Agneta och vi gick en sväng till Lina där vi satt och snackade lite skit.  Alltid lika trevligt.
Igår så gick jag på långpromenad med Agneta på förmiddagen ca 75 minuter. Efter lunch så åkte vi en sväng till Patriks mamma och pappa och hälsade på.
Efter det hämtade vi upp mamma på busstationen och så åkte vi hem till henne en sväng.
På kvällen gick jag, Lina och Agneta långpromenad igen ca 1 timme.
Idag jobbade jag till 14, träffade Agneta och vi gick hem till mig en sväng. Lekta med barnen ute och lite sånt. Sen kilade vi ner på stan och jag klippte mig, klippte lugg igen. Hade sån ångest innan, haha!!
Sen gick jag Lina och Agneta en långpromenad igen, ca 1 timme blev det.
Nu är jag trött som tusan, somnar nästan i soffan men jag måste ju bara se svenska hollywood fruar.

Kommentarer
Postat av: Linda

Vad duktig du är som går så mycket :) Önskar jag var lika duktig....

Kramar

2009-09-22 @ 19:43:26
URL: http://nallis76.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0