Solsken

Äntligen har sommaren börjat komma. Eller jag hoppas det iallafall. Idag har det verkligen kännts som det.
Nu är det ju en vecka sen jag skrev sist.
Den här veckan har varit fullspäckad minst sagt. Men väldigt rolig.

I Måndags så kom Agneta förbi och hälsade på. Vi satt och snackade skit och käkade lunch på stan ihop. Efter det kilade vi över till mamma och hälsade på.

I Tisdags så åt jag lunch på stan med Sofie och mamma. Mamma bjöd in sig själv i sista sekund, vi hade inget att säga till om. ;)

I Onsdags åkte jag in till Nyköping med Agneta och Lina. Vi fikade och  knallade runt i affärer, jag hittade en munktröjja till mig och strumpbyxor till Amanda. Innan vi åkte hem gick vi ner till hamnen och käkade glass. Mycket trevligt!

I Torsdags fixade vi lite här hemma. Tvättade, handlade osv.

På Midsommarafton så kom Sofie och Vincent hit och käkade lunch med oss. Sen knallade vi ner till gamla Oxelösund och var där ett par timmar. Dansade runt midsommarstången och fikade i gräset. Strålande solsken var det oxå, Härligt!
På kvällen kom mamma och Viktor förbi och grillade. Sen åt vi blåbärs/chokladpaj till efterrätt. Mums.

I går tog vi det rätt lungt hela dagen. Umgicks lite med mamma och Viktor. Barnen var rätt trötta så vi höll oss lugna.

Idag har vi varit ute större delen av dagen. Varit super skönt väder. Och nu ikväll har jag och Lina knallat två varv på femöre dvs 6,8 km. Vi är super bra!

Det var en kort liten uppdatering.

Bye

Kommentarer
Postat av: Lina

Jo men vi har ju gått ganska mycket denna vecka! :P Superduktiga!

2009-06-21 @ 21:37:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0