En bra dag

Dagen blev riktigt bra faktist. Kanske inte allt men.

Patrik har hela dagen varit duktig och  fixat med min bil så jag har haft barnen själv. Mamma kom förbi och vi följde med ner på stan. Sen hem till henne där hon bjöd på lunch. Efter maten gick vi till kyrkogården och kikade lite och så en liten omväg hem till henne igen och fikade. Så satt vi och snackade lite skit där tills de var dax att kila hem. Gav barnen mat och nattade dem. Käkade ihop med Patrik och hans kompis som hjälpt till med bilen.
Klockan sju kom Lina och hämtade mig och så hämtade vi Agneta. Sen åkte vi till femöre och tog en promenad där. Två varv blev det = 6,8 km. Mycket bra jobbat av oss. =)

Amanda har haft hög feber hela dagen, och Wille värkar vara på G och bli sjuk han med. Typiskt. Vi får se hur dom små trollen mår imorrn.

Bye bye


Wille har ju ett så roligt sätt att uttrycka sig. Han vet ju att man kan säga att man är skitig om händerna t.ex.
Men ibland blir hans sätt att sätta ihop meningar bara så tokiga. Här om dagen hade han smutsat ner sig och kommer in och säger:
- Jag har skitit ner mig.

Haha min lilla prins.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0